IP Telefonie

Telefonie vormt al jaren een belangrijk onderdeel van uw bedrijfsvoering. Het principe is eenvoudig en de werking vanzelfsprekend, maar waar telefonie jarenlang beperkt bleef tot een telefoontoestel kan telefonie nu volledig worden geïntegreerd in uw bedrijfsprocessen en daarmee de bereikbaarheid van uw bedrijf sterk verbeteren!

IP Telefonie is een betrouwbare vorm van telefonie zonder de kosten en investeringen van een eigen telefooncentrale. Door het toepassen van slimme functies is IP Telefonie zeer geschikt om de telefonische bereikbaarheid en klanttevredenheid van uw bedrijf sterk te verbeteren!

IP Telefonie biedt naast de traditionele manier van bellen nog veel meer! Zo kunt u bijvoorbeeld uw mobiele telefoons integreren in uw telefooncentrale zodat uw mobiele telefoons bereikbaar zijn of uitbellen met het vaste bedrijfsnummer of kunt u gebruik maken van softcalling waarbij gebeld wordt via software op de computer mogelijk is. U heeft dan geen telefoontoestellen meer nodig en op die manier overal ter wereld de beschikking over uw desktop telefoon met dezelfde functionaliteit.

IP Telefonie is uitermate geschikt voor supportafdelingen of callcenters waarbij door live rapportages op basis van actuele gegevens de afwikkeling van de calls inzichtelijk kan worden gemaakt voor supervisors. Optioneel kan de bezetting ook overzichtelijk worden getoond op een groot callcenter dashboard!

De kracht van IP telefonie is schaalbaarheid en door de lage instapkosten kunnen ook kleinere Callcenters en Supportafdelingen tegen geringe kosten gebruik kunnen maken van professionele functies!

Wat IP Telefonie uw bedrijf kan bieden:

  • Uitgebreide reportageopties, inzage in belgedrag en reactietijden;
  • Zeer geschikt voor Callcenters en Supportdeskfuncties;
  • Feilloze integratie met CRM pakketten mogelijk;
  • Conference Calls, met meerdere gelijktijdig een gesprek voeren;
  • Busy Lamp Field, zien welk toestel (ook mobiel) vrij/bezet is;
  • Iedere medewerk bereikbaar via eigen telefoonnummer (ook mobiel);
  • Mobiel bellen met het vast bedrijfsnummer;
  • Eenvoudige zelf instellingen maken via app of webportal;
  • Professioneel spraakgestuurde keuzemenu’s;
  • Wachtrij opties met actuele wachtrij informatie zoals wachttijden;
  • Opnemen en terugluisteren van gesprekken;
  • Telefoon thuis of op kantoor gebruiken;
  • Meerdere vestigingen onderbrengen in één centrale omgeving;

Lantronics zakelijke IP Telefonie onderscheidt zich van traditionele VOIP telefonie door het telefoon verkeer volledig te scheiden van het internet verkeer. Daarnaast wordt de telefonie niet over het publieke internet verstuurd, maar via een afgesloten tunnel direct naar de telefooncentrale in het datacenter. De verbinding wordt onderweg niet vertakt zodat een zeer veilig en betrouwbare communicatie kan worden gegarandeerd.

IP Telefonie biedt een modern telefoonsysteem voor uw organisatie, maar u heeft geen kosten meer aan de aanschaf, onderhoud en of aanpassingen aan uw telefooncentrale! U betaalt naar verbruik een vast bedrag per maand, per werkplek. U behoudt daarbij uw huidige telefoonnummer en belt op dezelfde manier zoals u nu gewend bent vanaf een vast of mobiel toestel tegen lagere belkosten.

Nieuwsgierig geworden naar wat IP telefonie voor uw bedrijf kan betekenen? Vraag een vrijblijvend gesprek aan zodat we samen met u alle mogelijkheden kunnen bekijken!

Nieuwsgierig geworden naar de mogelijkheden?

Vraag een vrijblijvend gesprek aan zodat we samen
met u alle mogelijkheden kunnen bekijken!