ICT Supportdesk

Support behoort tot de essentie van goede ICT

De beschikbaarheid van ICT systemen is nagenoeg vanzelfsprekend en de impact van een verstoring is niet alleen irritant, maar kan ook gevolgen hebben voor de continuïteit van uw bedrijf. ICT beschikbaarheid voelt als iets logisch, als iets vanzelfsprekend, maar is dat in de praktijk soms niet.

Dit is exact de reden dat een goede en betrouwbare supportafdeling een cruciaal onderdeel vormt van ICT, want niets is zo frustrerend wanneer ICT niet goed werkt en de helpdesk het probleem niet oplost of niet bereikbaar is!

Support as a Service noemen we dat. Voor iedere support vraag bestaat een passende oplossing, of u nu zekerheid wenst voor alleen kantooruren of 24 uur per dag 7 dagen per week! We bespreken met u uw support vraag en bieden een passende oplossing zodat in het geval van een calamiteit productiviteitsverliezen tot een minimum worden beperkt.

Onze helpdesk is zowel telefonisch en per email bereikbaar, alle supportvragen worden gedocumenteerd evenals de acties die worden genomen om het probleem op te lossen.

Binnen de Lantronics filosofie is voorkomen altijd beter dan genezen en daarom denken we actief mee met wat er binnen uw organisatie aangepast kan worden om storingen te voorkomen om op die manier de noodzaak van een supportdesk te minimaliseren.

Bent u op zoek naar ICT Partner waarbij support een hoofdzaak en geen bijzaak is? Dan gaan we graag met u in gesprek over de mogelijkheden!

Nieuwsgierig geworden naar de mogelijkheden?

Vraag een vrijblijvend gesprek aan zodat we samen
met u alle mogelijkheden kunnen bekijken!