Telefonie voor Call- en Supportcenters

Callcenters en Supporthelpdesks vragen een professionele technische inrichting voor maximaal bereik en klanttevredenheid en of het nu gaat om tientallen telefoontoestellen of om drie, allemaal profiteren ze bij IP telefonie van de beste techniek, geringe investeringen en lage maandelijkse kosten!

Wij richten uw callcenter volledig in naar uw verwachting, inclusief de toestellen en de noodzakelijke verbindingen. Of uw callcenter inbound of outbound werkt, een grote of een kleine bezetting heeft, flexibiliteit en schaalbaarheid zorgen er voor dat uw organisatie voorzien is van de juiste oplossing!

Met behulp van geavanceerde software kunt u eenvoudig realtime of historisch gesprekken monitoren en supervisors verantwoording geven over de juiste verdeling van de calls, indien gewenst ook zichtbaar op een persoonlijk callcenter dashboard scherm.

Telefonie gekoppeld aan uw CRM pakket

IP telefonie biedt feilloze integratie met bekende CRM software zodat uw medewerkers direct beschikken over de juiste en meest actuele klantgegevens en belbewegingen direct centraal worden geregistreerd. Tevens kunnen medewerkers vanuit het CRM pakket via de click-to-dial functie vanuit de klantenkaart met één druk op de knop direct telefonisch contact maken met de klant zodat het intoetsen van het telefoonnummer overbodig is. CRM integratie heeft ook het voordeel dat bij een inkomend gesprek de klant direct herkent wordt wat een positief effect heeft op de overall klantbeleving van uw call- of supportcenter.

Softcalling – Bellen zonder telefoontoestel

Met de hedendaagse internetkwaliteit en snelheid in Nederland is flexibel werken steeds eenvoudiger te realiseren en hoeft een supportdesk of callcenter afdeling niet noodzakelijkerwijs in één ruimte te worden ondergebracht. De Softcalling optie van IP telefonie biedt de mogelijkheid om altijd en overal flexibel te kunnen bellen via software op de desktopcomputer of laptop zonder dat de medewerker gebruik maakt van een telefoontoestel. Een headset met microfoon aansluiten op de computer is dan feitelijk voldoende. Dit biedt de medewerker enorme werkplek flexibiliteit en de werkgever een aanzienlijke kostenbesparing (TCO) op de initiële kosten van apparatuur en de kosten per werkplek.

Nieuwsgierig geworden naar wat IP telefonie voor Callcenters en Supportdesks voor uw bedrijf kan betekenen? Vraag een vrijblijvend gesprek aan zodat we samen met u alle mogelijkheden kunnen bekijken!

Nieuwsgierig geworden naar de mogelijkheden?

Vraag een vrijblijvend gesprek aan zodat we samen
met u alle mogelijkheden kunnen bekijken!